Tietosuojan mystery shopping – palvelu ei ole perinteinen auditointi tai vaikutusten arviointi. Pyrimme simuloimaan ja arvioimaan todellisia tilanteita, joissa organisaatiosi toteuttaa GDPR:n asettamia tietosuojavaatimuksia käyttäjäystävällisellä tavalla. Käyttäjäystävällinen tietosuoja mahdollistaa luottamuksen rakentamisen ja liiketoiminnan lisäarvon luomisen, tietosuojan oikeaoppisella toteutuksella.
Arvioimme organisaatiosi kykyä toteuttaa tietosuojaperiaatteita, rekisteröityjen oikeuksia sekä GDPR:n vaatimuksia. Palvelu sisältää myös stressitestauksen, esimerkiksi tietovuototilanteen simulaationa. Tämän lisäksi arvioimme tietosuojan vaikutusta asiakkaasi käyttäjäkokemukseen.
Palvelun lopputuloksena pyrimme tunnistamaan kehityskohteita, vahvistamaan heikkouksia ja monistamaan hyväksi todettuja toimintatapoja.
Privaonin tietosuojan Mystery Shopping -palvelu on erityisesti tiettyihin tietosuojaviestinnän osa-alueisiin ja käyttäjäkokemukseen kohdistuva, asiakkaalle räätälöity arviointi.
Mystery shopping –palvelu koostuu esimerkiksi seuraavista aiheista:
Privaonin kokeneet tietosuoja-asiantuntijat suunnittelevat asiakkaan kanssa arvioinnin kohteet, toteutustavat ja keskeiset tietosuojan mittarit.
Tyypillisesti palvelu sisältää seuraavat osiot:
Toisin kuin perinteisemmät auditoinnit ja vaikutustenarvioinnit, tietosuojan mystery shopping –palvelu tuo organisaatiollesi seuraavia hyötyjä:
Oikein toteutettuna tietosuoja on kilpailuetu!
Ota yhteyttä, ja arvioimme teille soveltuvimman palvelukokonaisuuden.
Tutustu Privaonin muihin liiketoimintalähtöisiin tietosuojapalveluihin